Vineri, 11 aprilie 2014

Revista presei -31 mai 2010

Ziarul Financiar:

Doar trei fonduri mutuale au batut BET-ul in primele cinci luni

Omninvest si Omnitrust, cele doua fonduri adminstrate de societatea SIRA, s-au clasat pe primele doua pozitii in clasamentul celor mai performante fonduri mutuale in 2010, aducand investitorilor randamente de peste 20% in primele cinci luni. Al treilea fond, Raiffeisen Confort, a obtinut un randament de circa 7%, restul de 48 de fonduri nereusind sa obtina castiguri peste cel al indicelui BET.

Financiarul:

Raiffeisen creste pretul la BT si il reduce la Transelectrica

Analistii bancii austriece Raiffeisen Centrobank au urcat pretul tinta pentru actiunile Bancii Transilvania si recoman­darea aferenta ca urmare a interesului manifestat de Bank of Cyprus de crestere a detinerii in capi­talul bancii romanesti. Astfel, analistii recomanda cumpara­rea de actiuni emise de Banca Transilvania, iar pretul tinta a fost majorat cu 2%, de la 1,93 lei la 1,97 lei pe actiune.

Bursa:

Horaţiu Cercel vrea să mute “Concefa” la Bursa de la Sibiu sau pe piaţa reglementată de la BVB

Acţionarii companiei de construcţii “Concefa” Sibiu (simbol COFI pe piaţa Rasdaq) au decis, săptămâna trecută, să împuternicească adminis­tratorii companiei să facă demersurile necesare pentru mutarea companiei pe piaţa reglementată de la Bursa de Valori Bucureşti sau pe piaţa la vedere a Bursei de la Sibiu.

Romania Libera:

Cât câştigă statul din grevă

Salariile bugetare costă 45 milioane euro pe zi. În cazul în care toţi angajaţii de la stat ar intra în grevă, pierderile nu ar depăşi 30 milioane euro pe zi. Practic, pentru fiecare doi euro neîncasaţi, statul economiseşte trei euro.

Gandul:

România are 16 aeroporturi internaţionale. Majoritatea curselor „externe“ sunt spre Bucureşti. Aeroportul internaţional Tulcea n-are nici măcar curse regulate

Au doar o cursă pe zi, şi aceea spre Bucureşti, dar au în titulatură sintagma “internaţional”. Este cazul multor aeroporturi din România, ale căror valori de trafic nu sunt nici măcar modeste, dar pe care proprietarii lor, consiliile judeţene, speră ca, într-un viitor neprecizat, să aterizeze aeronave din toate colţurile lumii.

Lasati un comentariu